۱۳۹۱ اسفند ۲۹, سه‌شنبه

از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

سال نوی همه مبارک، سالی پر از سلامتی داشته باشید و دلهاتون خالی از نفرین
یه پست سریع برای جمع بندی سال 91

سال بسیار شلوغ و در همی بود. من و همسرم همراه هم توی سه کشور و 4 شهر زندگی و کار کردیم و در 5 خانه مختلف زندگی کردیم. در کل کمتر از یک ماه اون رو در ایران یک ماه و چند روز در عراق و 10 ماه هم در مونترال بودیم. بسیار دویدیم و  کلی خوش گذشت.
در این سال سه شغل مختلف داشتم و ده روز آخر در تهران و دو ماه و 18 روز اول در مونترال رو بدون کار بودم. دوباره با موی سفید برگشتم سر درس و مشق دانشگاه اونم به زبان فرانسه. در کل یکم در مورد فرانسه کمکاری کردم ولی امیدوارم بتونم جبرانش کنم.
همه چی همچنان بی ثبات داره پبش میره ما رو هم با خودش میبره.

آرزوی من برای همه سلامتی و تن درستی هست و نفرینم برای همه اونهایی که باعث شدن وطنم برام قابل تحمل نباشه و به اجبار کوچ کردم.



  

هیچ نظری موجود نیست: