۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

اقدامات پیش گیرانه

چند وقت بود که پیرو یه سری کارای پیش گیرانه تصمیم داشتم آزمایش خون بدم و ببینم اگه مشکلی هست قبل از مدیکال یه کاری براش بکنم. کلا خیلی از چربی خون میترسم البته نمی دونم چه فاکتورهایی برای پزشک مهمه وباید نرمال باشه اما به هرحال یک آزمایش خون کامل دادم و یک آزمایش هم برای تیرویید.
من آدم خیلی چاقی نیستم اما اصولا توی خونه ما فقط با روغن حیوانی اعلا غذا طبخ میشه و من عموما همه چیز رو پرچرب دوست دارم. امیدوارم جواب آزمایشها نا امید کننده نباشه وگرنه باید خودمو ببندم به ورزش و رژیم غذایی که دومیش اصلا با فرهنگ من جور در نمیاد.

توی این قضیه یک چیز دیگه هم برام مهم بود من 5 ساله که بیمم و این اولین بار بود که از دفترچه بیمم استفاده میکردم. با اینکه درمانگاه درپیتی رفته بودم و همه چیز با بیمه بود 38000 تومان پول رایج مملکت تقدیم کردم.

۹ نظر:

مصی گفت...

سلام با اجازه من شما را لینک کردم میشه بگین زبان فرانسه را چه مدت و چطوری خوندین براتون آرزوی موفقیت دارم امیدوارم باز هم تا صد سال دیگه مجبور به استفاده از دفترچه نشین راستی دیدم داره یکسال نزدیک یکسال میشه که هنوز مدیکالتون نیامده؟

alireza گفت...

سلام
من هم تری گلیسیرید بالا دارم . مشکلی نیست

هامون گفت...

سلام مصی
ما قبل از مصاحبه حدود یک سال فرانسه خوندیم.با 3 نفر از دوستامون به صورت خصوصی کلاس داشتیم. 

behzad گفت...

سلام من بهزاد هستم may 2010 فایل نامبر فدرال رو گرفتم ممنون از اطلاعاتی که در مورد Ecole de politechnic دادید .میخواستم بدونم دوستیتون از این دانشگاه راضی هستند واین دانشگاه نسبت به دانشگاه های دیگه مونترال چه مزیتی داره

تاني گفت...

سلام آقاي هامون عزيز
منم چند وقتي هست كه فايل نامبر فدرالم رو گرفتم و دارم سعي ميكنم قبل از رفتن كمي اطلاعات خودم را در زمينه هاي مختلف (اگر بتونم) اضافه كنم. يكيش هم ايرانگرديه!!
من لينك شما رو اگر اجازه بدين توي وبلاگم ميذارم. و خوشحال ميشم كه شما هم منو دوست خودتون بدونين.
براتون آرزوي موفقيت ميكنم

ali گفت...

سلام هامون جان
من علی هستم و الان 12 ماه و 5 روزه که منتظره این مدیکال از خدا بی خبر هستم. من فوق نرم افزارم و فصدم از رفتن ادامه تحصیل هستش. یعنی کی این مدیکال می یاد؟

salar گفت...

از شما چه پنهون من هم در مورد این آزمایشات کذایی یک جورهایی ترس داشتم. چهارشنبه قبل بالاخره مدیکال در دست رفتم پیش دکتر و عکس رو دید که ایرادی نداشت. آزمایش هم همونجا گرفتن. اما هنوز نتیجه آزمایش رو نمیدونم

ناشناس گفت...

آزمایش مدیکال اصلا شامل این موارد چربی خون نمیشه فقط مسایل کلی که واگیر داره مثل ایدز و هپاتیت چک میشه ولی تریوید مهمه حتما قبلش ازمایش بدهید.....

ساناز گفت...

شما اگر بيمه تكميلي داشته باشيد مي تونيد سي و هشت تومان تون رو هم از بيمه پس بگيريد.
اميدوارم خيلي خيلي زود مديكالتون بياد.موفق باشيد