۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

کارهایی که پیش از رفتن قصد انجامشون رو دارم

یکی از کارهایی که این روزهای انتظار مدیکال، من و همسر توی برناموم گذاشتیم تا حدامکان دیدن جاهایی که تو ایران هنوز نرفتیم و دوست داریم ببینیمشون یا رفتیم ولی خوب باید دوباره بریم. البته ما تقریبا ایرانگردای حرفه ای هستیم و جا های زیادی رو سفرکردیم ولی به هر حال این کار برای ما چند تا حسن داره یکیش تقویت روحیه و نشات تو زندگی و انتظار و راحت تر می کنه دیگریش اینکه ممکنه دیگه هیچ وقت فرصت برای اینکار برامون ایجاد نشه چون مثلا اگه ما بعد 3 سال برای 2 یا3 هفته برگردیم ایران دیگه فامیل مجالی برای ایرانگردی برامون نخواهد گزاشت.
در راستای همین برنامه اخیرا دو تا از جاهای دیدنی ایران رو رفتیم که جای همه خالی بود قصد نوشتن گزارش برنامه رو ندارم چون کلی گزارش برنامه خوب در موردشون وجود داره که هر کسی مایل باشه می تونه توی وب پیداشون کنه فقط خواستم یه ایده ای برای گذراندن این اوقات داده باشم در ضمن خوشحال میشم اگه دوستان بتونن جاهای دیگه رو پیشنهاد بدن.

اولیش قلعه بابک بود که رفتن به اونجا به خاطر تاریخ حماسی اون حس زیبایی داشت.



توی این چند روز تعطیلی هم رفتیم آبشار لاتون که 105 متر ارتفاع داره و بزرگترین آبشار استان گیلان است. جای همه خالی :)



امید وارم بتونیم این نوع سفرها رو توی مونترال هم ادامه بدیم تا دوران آمیخته شدن توی فرهنگ جدید برامون آسونتر سپری بشه.

۳ نظر:

بانو گفت...

سلام
چه کار خوبی !
واقعا نشستن توی خونه و فقط انتظار کشیدن کار جالبی نیست .من تجربشو دارم
ان شاالله مدیکالتون زود بیاد و به ما خبرای خوب بدید.

BEHZAD گفت...

سلام من بهزاد هستم may 2010 فایل نامبر فدرال رو گرفتم ممنون از اطلاعاتی که در مورد Ecole de politechnic دادید .میخواستم بدونم دوستیتون از این دانشگاه راضی هستند واین دانشگاه نسبت به دانشگاه های دیگه مونترال چه مزیتی داره .

هامون گفت...

سلام بهزاد
این دانشگاه دولتی و به زبان فرانسه هست و مزیت آن قیمت پایین اون است و تا اونجا که من می دونم کلا جای باکلاسی است