۱۳۸۹ مرداد ۳۰, شنبه

مدیکال اصلا دوستت ندارم

آقا یه بساطیه سر این مدیکال ما، مدتیه عموم دوستان، آشنایان، بستگان، وابستگان و دیگر دوستان و آشنایانی که از دور و نزدیک خبر از پروسه مهاجرت ما دارن بعضا تا روزی چند بار از من در مورد مدیکال هامون با تاکید بر اینکه هنوز نیامده سوال می کنند. آقا جان وقتی شما ساعت 10 صبح از من پرسیدی من گفتم نه تا دو ماه دیگه هم اصلا منتظر نیستم که بیاد کلی هم ریفرنس و سایت برای ادعام دارم به شما میدم که بابا به خدا مال اونهایی که نرمال اومده و مشکلی پروندشون نداشه حداکثر برج 8 پارسال فایل نامبر فدرال گرفتن ما برج 10 هستیم آقا برای چی بعد از اینهمه توضیح ساعت 10 صبح باز 2 بعد از ظهر همون روز از آدم سوال میکنی که خبری نشوده هنوز.
مدیکال عزیز به جان خودت عمرا اگه همین امروز هم بیای من تا عید از جام تکون نمی خورم می خوای بیا می خوای نیا.

۱۵ نظر:

Ali Movadin گفت...

LOOOL

خیلی با حال بود

ما 7 اکتبری ییم. شما چند؟

D:

راستی مدیکالتون نیومد؟؟؟؟؟؟!!!!

ساری! کیدینگ!

تاني گفت...

سلام
ما كه به هيچكس نگفتيم و راحت!! تا ويزامونو هم نگيريم به كسي نميگيم!!!
وگرنه وضعمون از شما بدتر بود!!

علی گفت...

سلام
یک سری به من بزن

مصی گفت...

جریان رقص عروس و کج بودن زمین یادمون هست دیگه

حسن گفت...

سلام دوست عزیز! من هم مهندس الکترونیک هستم و راهی کبک و29 سالمه. فکر کنم بتونیم دوستای خوبی باشیم. من شما رو لینک می کنم. به امید روزهای پربار برای شما!

shahram گفت...

سلام دوست من
بی خیال ما از دست همین آدما داریم در می ریم دیگه.
با اجازتون از لینک شما استفاده کردم. اگه دوست داشتید لینک من رو هم به پیوند هاتون اضافه کنید خوشحال می شم. شهرام
conteur.blogfa.com

پویا مسافر کوچولو گفت...

دوست خوب مهاجر سلام-اطلا نگران نباش چون وقتی مدیکال میاد و انجامش می دی تازه نگرانی هات از رفتن یا نرفتن شروع می شه می مونی که ایا اصلا کاری که داری می کنی درسته یا نه -مدیکال ما خیلی زود اومد وما هنوز توی ناباوری رفتنیم وقتی دیرتر بیاد امادگی ذهنی بیشتری برای رفتن پیدا می کنی -به وب من سر بزنی بیشتر متوجه می شی اگه دوست داشتی منو تو جمعتون با نام پویا - مسافر کوچولو اضافه کن -موفق باشی

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز خسته نباشی راستی مدیکالت اومد.؟
مزاحی دوستانه و به امید هرچه سریعتر آمدن بود دلگیر نشوی ولی محض مزید اطلاع خواستم بگم: من مدیکالی سراغ دارم که برای یکی از دوستانم آمد .ولی چه آمدنی اون هم فقط 11 روزه ولی ما چی که باید حالا حالاها سماق بمکیم.

محسن گفت...

سلام دوست عزيز
خدايش داغ دل مارو تازه كردي .ما هم همين تور . ما تا بعد مصاحبه موضوع مهاجرت رو مخفي نگه داشتيم اما بعد از اومدن از سوريه فاميل خودم وفاميل همسرمو همكارام و همسايه همون و كسبه محل و اداره آموزش پرورزش و خلاصه همه و همه اين سوال رو هر روز از ما ميپرسند و ما با صبر و حوصله جواب ميدم. خدا صبر بيشتر يبه ما و شما بده.

شهرام گفت...

سلام به همه دوست های ایرانی - کانادایی

به علت مشکلات زیاد در بلاگفا وبلاگم رو به میهن بلاگ منتقل کردم . لطفا لینک من رو در سایتتون به conteur.mihanblog.com تغییر بدید. (اندیشه مشوش یا همشهری) ممنون - شهرام

محسن گفت...

سلام هامون خان درخواست آبدیت مدارک ما اومد به امید خدا شما به زودی خبرای خوب خواهی داشت

محسن گفت...

راستی این هم آدرسمونه ما چند وقتیه شما رو در جمع دوستان اضافه کردیم دوست داشتید به ما سر بزنید و ما رو هم addکنید

محسن گفت...

ببخشید آدرس پاک شد http://quebecland.persianblog.ir/ خاطرات مهاجرت برای پسرمان

شهرام گفت...

به همه دوستان من که لینکشون در وبلاگ من هست
سلام
متاسفم که دوباره این ایمیل رو می زنم . وبلاگ من فیلتر شد و من مجبور شدم به avenir.mihanblog.com منتقل بشم .
لطفا" من رو به نام "قدم " مجدد لینک کنید

sina گفت...

in medical vase manam dastani shodeh bood loll yadesh bekhair